پاورپوینت ایجاد مارک تجاری (برند سازی)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ایجاد مارک تجاری (برند سازی)، در حجم 26 اسلاید.

پاورپوینت قابل ویرایش در خصوص ایجاد مارک تجاری، ایجاد ارزش مارک تجاری، ویژگی های مارک های تجاری قوی و.. و شامل 26 اسلاید می باشد.

بخشی از متن:
تعریف مارك تجاري: یک نام، اصطلاح، علامت، سمبل، یا طراحی یا ترکیبی از این عناصر است.
تفاوت اين مارك ها ممكن است منطقي وكاركردي و مشهود باشد و يا ممكن است صرفا احساسي و سمبليك  و نامشهود باشد.
هدف مارک تجاری: شناسایی بسته های محصول یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایز کردن آنها از بسته های محصول رقبا است.
یک مارک تجاری ابعادی را به بسته محصول اضافه می کند که باعث متمایز شدن آن از دیگر بسته های محصولی می شود که برای ارضای همان نیاز طراحی شده است.
نقش مارک­های تجاری:
مارك ها باعث شناساندن محصولات به مشتريان ميشوند و باعث ميشود مسئوليت كالا به توليد كننده يا توزيع كننده منتسب شود.از ديگر نقش هاي مارک تجاري موارد زير قابل ذكر است.

کپی کردن، فروش و یا ارائه این فایل بصورت رایگان به دیگران شرعاً و قانوناً مجاز نمی باشد.
فرافایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی فایل های قابل دانلود


فهرست کلی مطالب فایل:
برند سازی
مارک تجاری
ایجاد ارزش مارک تجاری
مزایای بازاریابی مارک­های تجاری قوی
معيارهاي مارك سازي
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 3256 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:1,066 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت قابل ویرایش در خصوص ایجاد مارک تجاری شامل 26 اسلاید